piątek, 17 grudnia 2010

Co znaczą święta i o co w nich chodzi?




To były prawie Święta Bożego Narodzenia
Stanąłem w kolejnej kolejce
Próbując kupić ten ostatni prezent albo dwa
Nie bardzo będąc w świątecznym humorze

Mały chłopiec stał zaraz na przeciwko mnie czekając niecierpliwie.
Chodząc w kółko jak mali chłopcy chodzą i w swoich rękach trzymał parę butów

Jego ubranie było zniszczone i stare
On był brudny od stóp do głów
I kiedy przyszedł jego czas na zapłatę,
nie mogłem uwierzyć, gdy usłyszałem, co on powiedział

"Proszę pana, ja chciałbym kupić te buty dla mojej mamy, proszę.
Jest Wigilia i te buty są jej rozmiaru.
Mógłby się pan pospieszyć?
Tata powiedział, że nie ma zbyt wiele czasu.
Wiesz, ona jest chora od jakiegoś czasu,
i ja wiem, ze te buty sprawią, że się uśmiechnie
i ja chcę żeby mama wyglądała pięknie
jeśli spotka Jezusa dziś w nocy."

"Oni policzyli grosiki co wydawało się, że trwa wieki,
wtedy sprzedawca powiedział: "Synku, tutaj nie ma wystarczająco dużo"
Chłopiec przeszukał swoje kieszenie gorączkowo.
Potem odwrócił się i popatrzył na mnie.
Powiedział: "Mama zrobiła świąteczne rzeczy w naszym domu,
większość lat ona tyko robiła bez narzekania.
Proszę pana, proszę mi powiedzieć co ja mam zrobić?
Jakoś muszę kupić jej te świąteczne buty".

Więc położyłem pieniądze na stole. Ja musiałem mu pomóc.
I nigdy nie zapomnę tego spojrzenia na jego twarzy, kiedy powiedział:
"Mama będzie wyglądała super"

Wiedziałęm, że złapałem spojrzenie Niebiańskiej miłości,
kiedy on mi podziękował i wybiegł.
Wiedziałem, że Bóg wysłał tego małego chłopca,
żeby mi przypomnieć, co znaczą Święta i o co w nich chodzi.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Bardzo dzielna dziewczyno - Świąt spokojnych, z miłością i ciepłem domowym, samych tylko dobrych dni w 2011 roku życzy
Agnieszka