środa, 13 maja 2009

Nie mówię żegnaj, Dorotko, a do zobaczenia...

Przedwczoraj w swoim profilu na Naszej Klasie Doti napisała:
Trzymajcie za mnie kciuki.....
proszę,
będzie ciężko ale dam rade.
Naprawią mi serce i będzie jak nowe:)
Do zobaczenia za kilka dni

Była bardzo dzielna, ale nie dała rady...
Odeszła minionej nocy i na zawsze połączyła się ze swoim ukochanym anielskim synkiem, Mikołajem...

Dziękuję Ci, że byłaś, moja droga Przyjaciółko...Za te wszystkie przegadane noce i dzienne pogaduchy, za wypite razem morze pepsi, za smalec, który smażyłaś najlepszy na świecie, za wszystkie imprezy, za spacery w śniegu po kolana, za wsparcie w chwilach złych, za wspólną radość, za wiarę w Asiolka...za wszystko...co dobre i co złe się nam zdarzyło przez te 23 lata...za to, co pamiętam doskonale i za to, co umknęło mej pamięci...Dziękuję...
I do zobaczenia za jakiś czas...
Na zawsze pozostaniesz w moim sercu...

Dorota *18.03.1968 +13.05.2009





8 komentarzy:

ELŻBIETA pisze...

Martulko, wiem że dzisiaj nic nie jest w stanie cię pocieszyć, brakuje nawet słów, jakimi można by to zrobić, ale wiedz że choć dzieli nas duża odległość, sercem jestem przy tobie....Dorotę nadal będę polecać Bogu w naszych modlitwach.....Trzymaj się, i nie trać wiary.....Ściskam mocno.....
[*][*][*]dla Doroty.....

KasiaO pisze...

Marto kochana, tak strasznie mi przykro....
czytam, czytam i nie mogę uwierzyć....

Unknown pisze...

Naprawdę, bardzo mi przykro...
Agnieszka

Mała ;) pisze...

Mówią, że tylko śmierć jest jednakowo sprawiedliwa dla wszystkich - ja się z tym nie zgadzam!!! Do wielu przychodzi niesprawiedliwie wcześnie.....
Nie znałam Doroty, ale znam Ciebie Martuś.....tak mi przykro ..i smutno jakoś....
Dorota

Anka pisze...

Marto bardzo mi przykro. Miałam przyjemność poznać Dorotkę u was. Wiem jak przepadała za Asiolkiem.

Wieczne odpoczywanie.....(*)

KajaS pisze...

Przykro mi Martuś.
Wieczny odpoczynek... (*)(*)

kaja pisze...

Bardzo mi przykro
(*)(*)(*)

Marta pisze...

Jacek, mąż śp. Doroty, tata śp. Mikołaja
*7.05.1967 +24.07.2012

Żegnaj, stary przyjacielu...nigdy Ciebie nie zapomnę...
[*][*][*]