niedziela, 20 czerwca 2010

Sprawdzian

Zanim na nowo rozkręcę się z pisaniem notek (co może trwać "wieki", bo za pasem wakacje i wyjazd nad morze), pochwalę się jak Asia radzi sobie w szkole.
Oto sprawdzian, napisany - o ile dobrze pamiętam - w lutym, będący jako jedyny w naszym posiadaniu. Martwiłam się, bo Myszka leworęczna jest, na szczęście jednak czas pokazał, że niepotrzebnie. Moje dziecię pismo ma staranne, kształtne, aż miło popatrzeć, ale uczciwie sprawę stawiając przyznać muszę, że bazgrać jak kura pazurem też potrafi.





Znacznie dłużej niż reszta dzieciaków pisała ołówkiem, ale na złe jej to nie wyszło. Już od kilku tygodni z powodzeniem posługuje się piórem. Jednak czasami myślę sobie, że lepiej byłoby, gdyby przy ołówku jeszcze została, bo łatwiej błędy skorygować i na dodatek bez śladu zupełnie. Niestety moja mała perfekcjonistka w szał wpada, gdy poprawia je korektorem i nie daj Bóg znów się pomyli. Pół biedy, gdy w domu kłopocik się pojawi. Matka odpowiedni kawałeczek karteczki przyklei, dziecię napisze poprawnie i z głowy. Ale w szkole? W szkole zazwyczaj oznacza to po prostu koniec pracy i już. Mam nadzieję, że podczas wakacji Mysza emocjonalnie trochę dojrzeje i Matka siwieć z rozpaczy przestanie. Image Hosted by ImageShack.us


Pozdrawiam serdecznie życząc udanej niedzieli,
Marta.

4 komentarze:

Dorota Magda pisze...

Martusia, widziałam na własne oczy nie jeden sprawdzian Asiolka, jestem pod wrażeniem Jej umiejętności, wielkie brawa dla Niej i dla Ciebie bo świetnie sobie radzicie z nauką,
pozdrawiamy i do zobaczenia nad morzem...mam nadzieje.

Ewa pisze...

Próbowałyście długopisu ścieralnego? My mamy taki...fajna sprawa :) http://www.allegro.pl/item1071540694_dlugopis_scieralny_pilot_frixion_zelowy.html

KajaS pisze...

Gratuluję i ja wyników Asi.
A co do ołówka, to u nas klapa. Olka kończy 2 klasę wciąż twardo pisząc ołówkiem, "bo zmazać się da"... i nie bardzo chce się przerzucić na pióro, czy długopis ;)

Anonimowy pisze...

Marta rewelacja! Pogratuluj Asikowi. Widzę, że nasze dzieci mają takie same podręczniki :)
Pozdrawiam edyyta